خوش آمدید, مهمان - لطفا برای ورود اینجا و یا برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید.

لطفا برای ورود نام کاربری و رمز عبورتان را وارد نمایید

نویسنده موضوع: استراتژی های صرافی  (دفعات بازدید: 94 بار)

tajmir

  • عضو جدید

  • آفلاین
  • *

  • 4
    • ديدن مشخصات
استراتژی های صرافی
« : دسامبر 20, 2016, 09:29:44 am »
• ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان از طریق ارائه بهترین کیفیت، کامل ترین و مطمئن ترین خدمات و با کمترین هزینه در سریع ترین زمان

• برقراری ارتباطات حرفه ای با شرکای تجاری، همکاران، پرسنل و مشتریان

• اطلاع رسانی شفاف و کامل به مشتریان جهت افزایش آگاهی ایشان

• ایجاد زیرساخت های اطلاعاتی و عملیاتی مورد نیاز جهت ارائه خدمات به مشتریان

ارزش های حاکم در صرافی

• اعتمادسازی در بین مشتریان از طریق بکارگیری اصول صداقت، امانتداری و احترام به ایشان

• ایجاد نظم و انضباط سازمانی در انجام کلیه امور جهت ارائه خدمات در شأن مشتریان

• ایجاد محیطی صمیمی و سالم با حفظ احترام متقابل و رعایت ارزش ها

افتخارات

• بيش از ۷ سال سابقه درخشان در داخل کشور به صورت رسمي با مجوز صرافی نوع دوم از بانک مرکزي ايران

• صراف منتخب از سوی بانک مرکزی و محول نمودن مسئولیت پرداخت حواله های ارزی

• عضویت شورای عالی صرافان کانون صرافان ایران

• عضو اتاق بازرگانی ایران

• عضو انجمن مدیران صنایع اصفهان

لینک منبع:صرافی شرکت تضامنی تاجمیر ریاحی و شرکا
http://tajmirexchange.com/