تلفن سایت

بررسی بیش از ۲۰۰ هزار پرونده تخریب بنای غیرمجاز

تاریخ ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

رئیس شورای عالی استان‌ها از بررسی بیش از 200 هزار پرونده تخریب ساخت و ساز غیرمجاز توسط کمیسیون‌های ماده 100 در کشور خبر داد و گفت: این پرونده‌ها هنوز به جریان نیفتاده است.
ا غلامرضا بصیری‌پور افزود: در برخی از مراکز استان‌های کشور، 40 هزار پرونده تخریب ساخت و ساز غیرمجاز وجود دارد که به مرحله اجرا نرسیده است. بی‌تردید در آینده این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهیم و سعی می‌کنیم این پرونده‌ها را از مرحله خاک خوردن خارج کنیم و به جریان بیندازیم.

برگزاری همایش توسعه پایدار روستایی در آینده نزدیک

رئیس شورای عالی استان‌های کشور همچنین از برگزاری همایش توسعه پایدار روستایی در آینده نزدیک با هدف بررسی مشکلات شوراهای روستایی خبر داد.

بصیری‌پور بر ضرورت اجرای اصل هفتم قانون اساسی در کشور تأکید کرد و افزود: معتقدیم حقوق شوراها در جامعه باید محفوظ بماند. اگر مسئولین کشور شوراباور شوند و از جایگاه و توان شوراها استفاده کنند بی تردید بسیاری از مشکلات شهرها و روستاهای کشور با بهره گیری از توان عظیم همین نهادهای مردمی قابل رفع است.

درخواست انتخاب شوراباوران برای مجلس آینده

رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر تلاش برای شوراباور بودن مجلس آینده گفت: به دوستان خود در شوراهای اسلامی شهر و شهرستان اعلام کرده‌ایم کسانی را که شورا باور هستند به مجلس بفرستند و بر همین اساس انتظار ما از مجلس آینده یک مجلس شورا باور است.

وی تاکید کرد: همه مسیر خدمتگزاری را طی می‌کنیم و وظیفه خود می‌دانیم که از نزدیک با دوستان خود در شوراهای اسلامی به بیان مشکلات و تبادل نظر بپردازیم. در شورای عالی استان‌ها سعی داریم تمام استان‌های کشور را بازدید کرده و از نزدیک با استانداران، فرمانداران، امامان جمعه و شوراهای اسلامی شهر و شهرستان جلساتی را در راستای بررسی مشکلات و موانع موجود بر سر راه شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی برگزار کرده و در تمام شهرهای کشور به مسئولانی که شوراهای اسلامی را باور دارند، نشان خدمت اعطا کنیم.

نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت